M F H Own's™
About Entry Twitter Facebook
Terima Kasih Atok Sayam :'( Rabb :'(
Monday 3 June 2013 • 03:45 • 0 comments
Assalamualaikum . jujur ika kata , type entry kali ni dgn airmata . :'( kenapa ? wehhh . hati aku ni hati binatang ke ? tk kesah kau org nk berkahwin ke ape tapi jujur lahhh . kenapa alasan kau bagi nk focus belajar tapi sebenarnye kau dh nk 10 bulann kapel . :'( kenapa weh ? kalau kau jujur , aku rasa aku boleh terima semua benda ni tapi kau tutup selagi kau mampu . moory pikaa ! sampai hati tk jujur jugk kann . penat paksa suruh jujur tapi ? lastly both of you mengakuu . kenapa korg jujur bila hati aku rasa dah redha ? knp bila hati aku rasa dah tenang tuh tknk jujur ? bila aku dh oke , stop cryingg . korg jujur . dh 10 bulan kapel bla blaa . ohh lupaa . hati aku ni hati lembuu . mana kesahh kan ape org buat semua . aku jugk sampah yg atok kutip saat aku sedang menangis dan memerlukan bantuan kann . :'( aku faham . aku faham kau mungkin nk sembunyi kan sbb kau kata kawan biar beribuu kann . tapi sekurang nye tk pyh lah bg alasan focus belajar , tk suka bercinta semua . :( hmmm . aku kenaa terima hakikat . yaa ! kau kena terima hakikat tuhh ikaa . allah cuma bagi kau pinjam mohamad hakim just for awhilee . :') Allah kirim kan akim untuk kau masa kau sgtt tk berdayaa ikaa . Akim dtg beri kau kekuatan , semangat tapi sekrg allah tarik akim dari kau mungkin sbb allah tahu kau dah kuat . :) mungkinnn lahh . mungkin aku kuat sbb ada akim , skrg ? nanti ? bile dy tkde ? aku rasa benda yg samaa . hmm . lepas ni ape pulak ujian yg aku akn hadap ? :') jujur ku akui , hati aku mmg cepat sygg cepat sukaa . mungkin sbb akuu mmg sgt memerlukan kasih syg seseorg untuk lupa kan amar , apek dan ajum kott . tapiiiii ??? allahuakbarr :( wahai mata , berhenti lah mengalirkan air jernihh . air jernih tuhh tk berharga dimata manusia syg . kau keluarkn air merah punn tkkan ada org simpati . :'( wahai hati , byk kan kau pendam , kau terlukaa . sabar lahh syg . :') Allah aturkan segalanyee . syukur masih diberi akal yg panjang untuk berfikir kalau tak dah ikut jejak amar dgn ajum . Dear allah , cukup lah beri hamba mu ni kesakitan , ujian dan dugaan . Tk mampu nk bertahan . :'( kalau patut kau tarik nyawa , tarik je rabb . aku redhaa . :')
Dear abie , i miss you.kenapa kau pergi ? ya allah ya allah T.T



PASTFUTURE
Assalamualaikum.
Hi *wave hand* Ika for short. Welcome to My Life Town. Do follow me :* Leave your footprint.
Shout !
Credit !
Template :Masterly_elmo
Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
Pictures : We Heart It
Editor :Ikaa