M F H Own's™
About Entry Twitter Facebook
Terima Kasih Wahai EX :')
Friday 7 June 2013 • 06:17 • 0 comments

Assalamualaikum . :) Hari jumaat dahh . Lagi dua hari nk kembali ke sekolah kan . Homework tak sentuh lagii . Dua karangan 350 kata kauu . hah -.- Hm . Dlm kepala ingat codingg je wehh . hahah :D Ape boleh buat . Penangan orang berjinak balik dalam dunia berblogging ni kan . ha kau ! Oke . Back to the title . :') 
Terima kasih ex ? ehh kenapa kenapa? Dan siapa kan ? hhaaha . Rilek brader rilek :D Cerita mcm ramai je EX aku . kahkah . ramai jugk lahh . ehh ! :p Mohon jgn stalk blog lama aku ye brader . Kenangan silam banyak dalam blog lama . haha . Actually , aku nak ucapkan terima kasih tak terhingga dekat ex aku , Muhammad Meon Bin Moin(bukan nama sebenar) . Ecehh ! bajet macam dalam paper pula ye dak . Kenapa aku terima kasih dekat dia kan , apa dia bagi , apa dia buat . Alalal . rilekk ahh . Nak habak mai lah ni . Saje bikin gempak kann . Hah kau :D

Terima kasihh le EX ekk . Kau buat cerita pungpang pasal aku . Nth bila aku buat semua yang kau khabar kan tuh . Walaupun aku jatuhh tapi aku masih boleh tersenyum sebab aku masih ada orang yg mempercayai aku dan beri aku semangat . :') Aku tak tahu kenapa kau tergamak buat mcm tuh , mungkin kau benci sungguh dkt aku . Tapi kenapa sekarang ? Dulu kau senyap ? Sekarang kau keluar lepastu tambah cerita yang tk pernah terjadi antara kau dan aku -.- Kenapa dan kenapa ? itu persoalan dari mulut aku weh . Setiap kali kau dapat tahu aku rapat dengan Apek , kau mesti buat hal mcm tuh . Dop pehe ambo ! -.- Mungkinkah kau iri hati dgn apek ? Sorry lah . takde ape sebenarnya kau patut iri hati . Apek lagi memahami aku dari kau dan apek lagi jaga aku dari kau . :)

Jangan kerana apek , aku yang kena wahai org yang pernah aku sayang . kau khabar kau sayang aku tapi kau heboh dekat semua org yg aku PERNAH gugur anak kau ????? lawak apa kau buat ? :( Lawak apa sebenarnye kau sedang cuba lakukan ? Aku menangis , melutut aku dengar kawan kawan aku call aku habak cerita tuhh . Aku tak pasti apa lagi kau nak . Hm . Bila aku gugurkan ank kau ? Bila aku mengandung kan anak kau ? Hospital mana aku pergi ? mana gambar kau dgn aku pergi gugurkan kndungan ? mana mesej aku bagi dekat kau ckp aku mengandung anak kau ? mana pregnant test ? mana bukti aku pernah terlanjur ? mana mana mana dan mana ??????????? subhanallah . Aku ada didikan agama , aku tak pernah buat perkara terkutuk tuh . :) Mengucap panjang aku dapat berita tuh . Allah . Terima kasih :* Teruskan dengan fitnah kau , aku nak tengok sampai bila . Puas hati kan sebar fitnah ? hahahahh . Berani kerana benar . Kalau aku buat , aku tkkn sedihh , buat pengakuan semua . Tak pernah lagi aku buat benda yg kau cakap dan itu FITNAH !

Hear me please dear EX , harini awak aibkan saya , esok awak pula teraib . jangan berlagak , bongkak dengan apa yang awak ada sekarang . itu semua Allah yang punya . Jaga mulut selagi Allah izinkan awak meminjamnya sayang . Berhenti sebar fitnah , takut Allah tarik nikmat bercakap masa awak tengah menabur fitnah . Sedar lahhh . :') Apa yang awak buat dekat saya , saya redhaa dan terima tapi kita jumpa lah dekat akhirat kelak :* Pastiiii :')



PASTFUTURE
Assalamualaikum.
Hi *wave hand* Ika for short. Welcome to My Life Town. Do follow me :* Leave your footprint.
Shout !
Credit !
Template :Masterly_elmo
Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
Pictures : We Heart It
Editor :Ikaa