M F H Own's™
About Entry Twitter Facebook
What Comes Around Goes Around :')
Monday 3 June 2013 • 20:19 • 0 comments
Hye beautiful tuesday . Assalamualaikum . Salam israk mikraj . :') Pernah dengar satu quote tak ? ' WHAT COMES AROUND GOES AROUND ' pernah kan ? :')apa kita bagi , kita dapat balik . skrg aku dpt balik ke ? aku pernah game org ke ? wallahualam . Allah yang aturkan segalanye . Tapi ingat lah pepatah tuhh ye dakk . apa kau bagi dkt org , kau akn dpt balik . Bukan minta org yg sakitkan hati kita rasa balik tapi kenyataannye , benda tuh akn berlaku sendri tanpa kita sedar atau sedar . :)Now , only in my mind is that quote . Siapa yg rasa puas sakitkan hati perempuan atau lelaki , you must know . You wiil get back . Remember , Islam not have Karma but Islam have Allah who will punish you back . :) #ohmyEnglish :D Serius , Allah minta semua hambanye menjaga hati org lain so kalau kauorg sakit kan hati org lain , kau mesti faham ye dakk . Pagi yg indah ni , aku cuba sedaya upaya untuk senyum . Antara byk byk sakit yg aku hadapi paling tk sanggup nk tanggung sakit hati lahh . Tapi its okey .Allah maha mendengar segala rintihan aku . :) Dear Allah , jauhkan org yg aku sayang dari org org yg sering menyakiti hati mereka . Jauhkan diri org yg aku sayang dari rasa sakit dan perit tanggung rasa sakit hati Rabb . :'( Jangan balas perbuatan yg mereka lakukan pada hambamu yg lemah ini . Allah maha adil , balas lah perbuatan mereka untuk memberi mereka kesedaran Rabb :( Aminnn , :') Salam Ukhwah Fillah . La Tahzan . Hasbi Rabbi JallAllah :)


PASTFUTURE
Assalamualaikum.
Hi *wave hand* Ika for short. Welcome to My Life Town. Do follow me :* Leave your footprint.
Shout !
Credit !
Template :Masterly_elmo
Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
Pictures : We Heart It
Editor :Ikaa