M F H Own's™
About Entry Twitter Facebook
Kesayangan Hati ♡
Monday 23 June 2014 • 16:28 • 0 comments
Bismillah. Assalamualaikum guyss! Eh. Lame tak nmpk diupdate kn blog ni. Haha. Act, lupa email. Well, biasa on pakai laptop now tkyh guna laptop pun boleh update blog katekoo. Hahhha. Did you read the title? Haha. Act, last 3months someone ask my blog linkk and after she open it. She asked me,' akak, kenapa penuh dgn post tntg segmen je? Story mne?' Damn damn! Dlu updte mmg tntg segmen je. Kihkih. Okey now kita nk bercerita pula ye idok. Hahhh. Okeyy, merapu jauh sgt dah ni takk? Aku mmg suke merapuu. Muahahah. 

Now nak cerita tntg my kesayangan hati ucuk acham, ewahhh! Haha. Lama dh act kenal dia. Tapi kali ni mcm serius. Gittew. Lets start the story. Kahkah. *Matii*

Bulan 8 tahun 2012 kalau tk silap, kami start bertegur sapa dkt facebook. Start chit chat dan tak sangka yg dia ni pernah duduk Muar and the best is dia cerita, musuhh dia is my angah belo. Hahah. mcm tk dijangkakn. Time kenal tu, dia pindahh ke tmpt asal dia semula di Perak. After a few days kami selalu chat, tunggu dia online bagai *huahuahua* lastly, kami chit chat dkt luar means by phone. Setiap mlm otp, setiap hari mesej. Ecehh konon tgh berbungaa. Dah tangkap leleh dah ni. Lpz bpe minggu berkawan, kami start our relationship. Aloo yg dedik mnyampah tu. Haha. Okeyy, ni cerita hangat sikit. *Sangat* haha. Mohon kesayangan sado kan hati tu bila baca post ni nanti.

Dlm bpe minggu jadii TTM lh konon, ada lah juga mcj, otp even tk sekerap mcm mse kawann tuh kan. Im okeyy. Seminggu dia layan lagi even tk selalu, after seminggu mkin terukk pula hahh. Sampaikn hari hari tunggu dia manjang busy. Cl tk mesej pn tk. Dlm sebulan cmtu, hati mne lah boleh bertahan. Then im give up. Ecehh! Dlu one months anniversary siapp edit gambau engko. Haha.Mohon sediakn baldi siap siap sebelum tgk gmbau . Hahahaha. Wekx.  

*versi terobek kate org*

Hahh. Kome tgk tu!! Muntah hijau ke biru? Kahkah. Genap sebulan je, aku give up so selamat tinggal kekasih hati ku. Sebenarnye aku ada part yg paling mnyakitkn hati tp aku kuat time tu tapi sekarang aku tak kuat nk bercerita sbb versi menyampah aku dah wujud.. muahahaha. Ada sikit lah part sakit hati yg mmpu bercerita ni. Masa aku kata selamat tinggal kt dia tu, dia siap tkde respon jgk. Aku ingt, ada le jgk respon ek. Konon merayu ke konon. Eh! Ingt lawakk. Rupenye tkdo kateko. Dia senyap jee. Hambekk! Pastu lpz kejadian tu, kami contct tapi itu pun mcm iyek tk iyek. Tk silap mse raya dgn mase birthday dia. Wish birthday dkt inbox je mmpu sbb time tu ada org tu remove aku friend. Sedihh kan? Huwaaaa :'( *nyampah* Inbox tu konon rinduu. Eleh. Rindu tknk ngaku. Btul mmg rindu hahh. 

Start 2013 lagi sedihh. Tk contact langsung mse awal awal tu. Ada lah dlm 4 5 bulan tk contct time tu. Ptu time tu heboh pasal wecht. Bila dia on wecht, kdg kdg kami chat. Kdg kdg dia tk chat even dia on. Kesiann aku sampaikn siapp terasa hatii hahh siapp penat tunggu chat dia masuk. Haha. Lastly tkde, pasrahh gitu je. Lame lame asyk chat, dia buat lawakk huhaa dia, terasa mcm sayang balikk walaupun time tuh mmg masihh sayang ni. Hahhh. 

Then dlm bulan 10 atau 11 cmtu, kami rapat sbb dh cntct selalu. Tibe tibe........ jengjengjeng.... 

Pada satu pagii tuh, Adik Arin Adnan a.k.a Cik Moks bambam a.k.a si comel gebu ni chat. Klo tk silap dia tnye. 'Akak masih sayang abang?'. And my answer, sayanglah blablablabla *aku lupa* At the same time, si comel gebu ni chat abg angkt  syg dia tu :P Dua dua kena jawab soalan cepumas si Arin time tu. Then blablablabla, tkthu ap dan aku pn ingt ingt lupa. Tapi aku rasa aku ckp, klo ada rezeki getback mmg nak blablabla. Arin tnye bnde yg sama anddddddd tklme lepastu dia updte moments. 'Cinta jarak jauh sgt menyakitkan' agk klo kau le baca tu, sentap tak? Aku tahap nk melalak time tu. Terasa mcm 'okeyy give up. Tkde peluang. Jgn mimpi'. Pendekkan cerita, lpz kejadian tu, kami jadi kerap jgk lh berhubung. Msg msg bg harapan konon. And and, 3/12 birthday dia. Terdetikk dkt fkiran ni nak bg dia SUPRISE on his birthday. Usahaaa hahh kn. Beli kan hadiahh. Hntr pakai poslaju. Belikn jam. Harga biar rahsia. Alhamdulillah, suprise berjayaa bila abg poslaju hensem tu hntr tepat pd masa. Ptg 3/12 tu hadiah sampai kt rumah dia. *Pinpinpin* and the great feeling ever bila aku tahuu yg dia TERHARU dgn suprise tu sampai rasa mcm nk mnngis tgk hadiah tu katenyee. Aku lagii nngs dgo dy kata nk nngs. Haha. Tak sangkaa berjaya buat dia terharu plus suprise. Hahh. 

Lepas birthday dia tuh, mngkin dia sedar yg aku ni mmg betul syg dia. Yeke? Hihi. Kami jd mkin rapat, rindu rinduan, sayang sayangan. Haha. Anddddd on 8th December 2013 im officially jadi kekasih hatii dia. Kahkah. Ayat kemainnn. Youre mine and im yours and will be continuee soonnn.............................


PASTFUTURE
Assalamualaikum.
Hi *wave hand* Ika for short. Welcome to My Life Town. Do follow me :* Leave your footprint.
Shout !
Credit !
Template :Masterly_elmo
Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
Pictures : We Heart It
Editor :Ikaa