M F H Own's™
About Entry Twitter Facebook
Happy Birthday To me!
Sunday 6 July 2014 • 14:56 • 0 comments
Assalamualaikum. Bismillah. On 6/7/1996 aku dilahirkan di Hospital Muar. And 6/7/2014 Alhamdulillah genap umur aku 18tahun secara official nya. Macam tak sangka dah 18. Sekejap je tapi itu lah kenyataan nya. Alhamdulillah masih berpeluang merasai mnyambut hari kelahiran walaupun hanya dpt ucapan ucapan dari kesayangan, parents dan kawan kawan. Cukup lahh kottt. *Emm* No act, feel nothing on my 18th birthday cz nothing special. Mcm mne hari hari lain, mcmtu jgk berlaku pada hari lahir aku so kosong. Dlm sejarah, birthday yg ke 18 ni tkde small party between family, cake, makanan makanan yg lain dari hari hari biasa. Takde. Mungkin sebab Bulan Ramadhan. Ayah ibu sibukk dgn event iftar sane sini. But for the first time lah, ayah mesej pukul 12.15 wish birthday. Sebelum ni ayah tkde wish. Ibu je. Alhamdulillah. Tk harapkan apa apa pun.

Tentang kesayangan, he make me cry. Thanks love. Berharap sebenarnye yg kesayangan akn dtg rumah untuk sambut birthday aku tapi kami merancang. Sebaik baik perancangan mnusia, lebihh baikk perancangan Allah kn. So aku redha. Tak meratap. :') Harap dpt jumpa kesayangan dan dpt sambut sesama soon even time tuh umur dah 18 tahun dan beberapa minggu asalkan adalah jugk merasa. Hahaha. Tak harap kesayangan bagi hadiahh istimewa, mahal atau apa pun cukup sekadar dia dtg mmbhgiakn aku dan happy kn aku. Huhu. Cukup jgk sekadar dpt spend time dgn dia. Rindu aku sangat rindu kamu. 

Sempena birthday ni mane lah boleh sedih sedihkn. Kena happy je. Hihi. So HAPPY BIRTHDAY TO ME. MAY ALLAH BLESS YOU ALWAYS SYAFIQAH. MAY ALLAH KEEP GIVE YOU HAPPINESS SYAFIQAH. AMIN :') Stay strong and stay love Fadzleen Helmy. *Hahaha* 

*Untuk sesiapa yg wish tuh TERIMA KASIH. Ada yg nyanyi kan. Ada yg wish kt wecht siap ada cake jatuh jatuh. Hihi. Thanks you so much. 


PASTFUTURE
Assalamualaikum.
Hi *wave hand* Ika for short. Welcome to My Life Town. Do follow me :* Leave your footprint.
Shout !
Credit !
Template :Masterly_elmo
Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
Pictures : We Heart It
Editor :Ikaa